2014.02.24

Lite bilder från min instagram senaste veckan, där jag upptaderar betydligt oftare än här. Haft sportlov(bästa m att ha börjat skolan inge, LOV) veckan som vart, hur sköönt som hellst. Då köpte ja nya skor, varit hemma hos linus o robin och druckit lite vin och haft trevligt, mysit med min fina pojkvän, och i lördags va ja o falk hemma hos erika sedan gick vi ut mycket skratt och snack trevlans och tills slut men inte minst fått en as fin soffa t min lägenhet av mamma och Dan.överlycklig, sååå snällt! ♥ nu ska jag göra mig i ordning för sedan ta bussen till Linus som fyller år idag! grattis gamling! <3 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype